Algemene voorwaarden

Leveren/Afhalen

Leveringen en afhalingen vinden plaats zolang de voorraad strekt. Alle bestelling kunnen gratis afgehaald worden in één van de Bloomers afhaalpunten, volgens de openingsuren van het gekozen afhaalpunt.

Al onze leveringen worden standaard verzonden met Bpost, DHL of DPD.

Bestellingen zullen tenminste binnen 30 dagen uitgevoerd worden. Indien dit niet mogelijk, doordat het bestelde product niet in voorraad of niet meer leverbaar is, of er is om andere redenen een vertraging, of een bestelling kan slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvang je binnen de 24 dagen na plaatsing van de bestelling een bericht en heb j ein dat geval het recht de bestelling zonder kosten en ingebrekestelling te annuleren.

Bloomers is niet aansprakelijk indien de levertermijn overschreden wordt door toedoen van de vervoerder, evenmin bij verlies van de producten of bij staking. De koper is op de hoogte van de transportrisico’s en dient vragen in dat verband te richten aan de vervoerder.

Retourrecht

Overeenkomstig de Wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming heb je het recht je online bestelling te herroepen binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van de producten. Er is geen verzakingsrecht wanneer het product en de verpakking niet meer in originele, complete, onbeschadigde en ongebruikte staat verkeren.

Indien je na afloop van deze termijn de geleverde zaken niet naar Bloomers hebt teruggebracht, is de koop een feit.

Je bent verplicht, alvorens over te gaan tot terugbrengen naar het Bloomers Retourpunt, daarvan binnen de termijn van 7 werkdagen na aflevering schriftelijk melding te maken bij Bloomers. Terugbrengen van de producten dient te gebeuren in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuw staat verkerend. Indien je de producten hebt gebruikt hebt of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt Bloomers er zorg voor dat binnen 30 dagen na goede ontvangst van het product, het volledige aankoopbedrag inclusief de berekende verzendkosten aan jou wordt terugbetaald. Het eventueel terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van jou.

Bloomers Retourpunt

’t Huis by Orfeo
Prosper Thuysbaertlaan 10
9160 Lokeren

Gepersonaliseerde producten:

Gepersonaliseerde producten kunnen niet teruggenomen worden.

Klantenservice

Heeft u verder nog vragen? Onze klantenservice helpt u graag verder. Neem contact op met onze klantenservice per mail op info@bloomers.be of via het contactformulier.

Ondernemingsgegevens:

Jan D’Hollander
Gentdam 3B, B-9160 Lokeren
0494 42 12 93
BE 0673.590.764
jan@bloomers.be
www.bloomers.be